საგარანტიო მომსახურების პირობები:
2 წელი შეძენის მომენტიდან;
თუ პროდუქტს გამოუვლინდა ქარხნული წუნი, პროდუქტის მომხმარებლისთვის მფლობელობაში გადაცემის შემდეგ, მაქსიმუმ 2 წლის ვადაში. ასეთ შემთხვევაში, მომხმარებელი უფლებამოსილია, კონტემპოსთან შეთანხმებით, მოითხოვოს პროდუქტის გაცვლა ანალოგიურ პროდუქტზე, ხოლო თუ ანალოგიური პროდუქტი მარაგში არ იქნება, კონტემპო დაგიბრუნებთ გადახდილ თანხას უკან.
ყოველგვარი გაუგებრობის თავიდან არიდების მიზნით, თუ დაზიანებული პროდუქტის ან მისი დეტალები ექვემდებარება შეკეთებას, ამ შემთხვევაში კონტემპო შეგიკეთებთ პროდუქტს, ხოლო თუ პროდუქტი ან მისი დეტალი არ ექვემდებარება შეკეთებას, მხოლოდ ამის შემდეგ მოქმედებს გაცვლა/დაბრუნების წესი.
გარანტია არ ვრცელდება, თუ:
- გასულია პროდუქტის საგარანტიო ვადა;
- პროდუქტს მიყენებული აქვს ფიზიკური დაზიანება, მექანიკური/გარეგანი ზემოქმედების გზით;
- პროდუქტის ნაკლი/დაზიანება გამოწვეულია მომხმარებლის ბრალეული ქმედებით, როგორც განზრახ თუ დაუდევრობით, ასევე მარტივი ან უხეში გაუფრთხილებლობით;
- მომხმარებლის მიერ პროდუქტის აწყობა მოხდა შესაბამისი ინსტრუქციის დარღვევით;
- პროდუქტის მიმართ დაირღვა საექსპლუატაციო პირობები;
- პროდუქტის ძირითადი შემადგენელი ნაწილი შეცვლილია/ჩანაცვლებულია;
საგარანტიო პერიოდში გამოვლენილი ქარხნული წუნი გულისხმობს საექსპლუატაციო პირობებში, პროდუქტისთვის მიღებულ, ნორმალური მოხმარების, კერძოდ ბუნებრივი ცვეთის მიუხედავად, პროდუქტისთვის დადგენილ საგარანტიო ვადაში გამოვლენილ ნაკლს.
გარანტიით სარგებლობისათვის, მომხმარებელმა უნდა წარმოადგინოს:
- პროდუქტის შეძენის დამადასტურებელი დოკუმენტი/ინვოისი;
- პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტი;
საგარანტიო პირობები არ ვრცელდება შემდეგ პროდუქტზე:
- დეკორაცია;
- ჭურჭელი;
- აქსესუარები;
პროდუქტზე, რომელზეც მომხმარებელი წინასწარ იქნა გაფრთხილებული.